Diskuse
Vloženo: 5.6.2010 Autor: leny
děkuju :) ještě že mají ve Španělsku uzákoněné sňatky... ne jako tady :( tobě taky přeju jen to nej a hlavně ať jsi šťastná! O to tady přeci jde :))) zatím ahoj ...já se zas ozvu až mě tady něco vytočí :)))
Vloženo: 5.6.2010 Autor: ccc
Vidím, že osoba L2 neodpovídá na odkrytí své identity (ne že bych netušila, o koho se jedná). Máme to chápat tak, že žijete dvojí život s dvojí láskou - heterosexuální a homosexuální a nechcete se před heterosexuálními osobami vyoutovat? Máte strach z oslích uší? Jste schopna reagovat jinak, než manipulováním jiných osob?
Vloženo: 5.6.2010 Autor: boruvka
Leny ... ja byla jako ty stvalo mne to az jsem prisla na to naucit se toleranci, verit a odpoustet a to hlavne tem co ublizuji vedome ci nikoli. Nesoudit jine protoze nevis cim museli oni projit. A tak pokud se chce kdokoli znicit, zlem, zavisti a hadkanim. Nici jen a jen sami sebe kdyz chtej jejich vec.
To je dobre ze bys nemenila, ja bych ji asi take nepustila z rucicek :O))) vim zavidet se nema, ale myslim to v dobrem. A po pravde ti to moc a moc preji. Ale mam dost hustou fantazii a co se te tve Špaňelské princezny tyka. Jejda jses urcite moc a moc stastna. Tak nedopust aby te nahlodalo to zlo tady. Zas nekdy pisni ... s.
Vloženo: 4.6.2010 Autor: leny
to ccc: tak pardon že mám na věc svůj názor, myslela jsem že jde o diskusi... vy zde snad taky ventilujete své názory a nikdo vám neříká, ať si je necháte pro sebe.
to boruvka: ano ano je to tak. to víš, horká španělská krev... ale neměnila bych :) však já k ní taky přišla jak slepá k houslím :))) a OK už se hádat nebudu :) jen mě prostě vytáčí jakákoli diskriminace... dobrou
Vloženo: 4.6.2010 Autor: ccc
leny, mně žádná z mých partnerek za mužem neodešla. Snažíte se pouze nacpat na naši diskusi osobní rovinu a zamést pod koberec fakt, že bigamní bisexualita je velmi konfliktní záležitost (sama se brzo přesvědčíte), a že její část = to jest orientace bisexuální ženy na muže ani nespadá do kategorie sexuálních minorit.
Je pouze pravda, že jsem osobně potkala lesbofobní bigamní bisexuálku, která o sobě tvrdila, že je lesba - jen aby získala L trofej do postele, takže ani zde neplatí, co tvrdíte, že ..."omnívám se, že tato lesba si je toho vědoma ", protože není.
Vloženo: 4.6.2010 Autor: boruvka
pro LENY ... ju ja ti zavidim :O)) tu urcite peknou Špaňelskou lááásku ;O) jsou pry tenperamenti a pry kdyz miluji tak celim srdcem a kdyz nenavidi tak az za hrob ... je to tak? Ja se dostala do spanelska akorat prstem po mape :O) a spanelsky umim jen koukat. Jaka je? Vim jsem zvedava az moc, ale neznam nikoho kdo ma takovou kocicku doma ;O))) Tak zas nekdy. A nehadej se. Cti jen to pekne a ostatni neres ;O) boruvka :O)))
Vloženo: 4.6.2010 Autor: leny
milá ccc... s bigamní bisexualitou jsem se samozřejmě setkala... jen tvrdím, že žádná z bisexuální žen v mém okolí si rozhodně o sobě nemyslí, že je "něco víc" než lesba jen proto, že spí i s muži... dále, netvrdím že všechny ženy jsou závislé na mužích, jen jsem uvedla, že pokud někdo chce být finančně či jinak závislý na svém protějšku (ač muži či ženě) je to jen jeho problém... znám případy, kdy žena je závislá na ženě/muži, ale znám případy kdy tomu tak není. A to, že se homosexuální žena rozhodne pro vztah s bisexuální ženou... to už samo naznačuje širší spektrum, které může jejich monogamii ohrozit, a pardon, ale domnívám se, že tato lesba si je toho vědoma. Rovněž si nemyslím, že je tak velký rozdíl v tom, zda mě má partnerka podvede se ženou nebo s mužem... nevěra je nevěra a tím to hasne. Z vašich komentářů je patrné, že se vám něco takového asi přihodilo... je mi to líto. Hezký den.
Vloženo: 4.6.2010 Autor: ccc
leny, jste tedy asi jediná, která se s bigamní bisexualitou u žen nesetkala. V té nejjednodušší formě se s nimi setkáte vždy, když si zajdete na seznamovací servery, a uvidíte, jak často pár hledá ženu do trojky (a jak často se lesby ve svých inzerátech brání,: pánové a páry nepište). Případy, které popisuji já, jsou mnohem horší, protože se jedná nejen o sex, ale i o citovou záležitost bigamní bisexuální ženy. Závislost žen na mužích není záležitostí celé společnosti, to byste popírala existenci homosexuálních žen. Jsou ženy, a já mezi ně patřím, které muže do soukromého života netahají pod žádnými záminkami. Je to spíš problém nebo nastavení těchto žen, mít muže i ženu ve svém soukromém životě, což vyvolává dlouhodobý konflikt s následky.
Vloženo: 4.6.2010 Autor: L2
To ccc: Na to, proč odešla Andrea Vašáková z pozice tiskové mluvčí se budete muset zeptat jí. L2 je moc rádo, že na Vás udělala naše bývalá tisková mluvčí dojem, ale bylo by hezké kdyby jste to řekla či napsala také jí. Určitě by jí to potěšilo.
L2 se může vyjádřit jen k té skutečnosti, že zaznamenalo působení A.V. na Gaynetu a tak předpokládá, že využila pouze lépe vyhovující nabídky a doufáme, že se jí bude dařit.
Vloženo: 4.6.2010 Autor: leny
no nevím, v mém okolí se vyskytují heterosexuálové, homosexuálové i bisexuálové... a musím říct, že jsem se nikdy nesetkala s něčím co zde vy popisujete... co se týče nezávislosti žen na mužích či naopak... to je snad problém celé společnosti, nejen bisexuálních žen... pokud se někdo chce nechat vydržovat udělá to a nezáleží na tom zda je homo, hetero či bi založení...
Vloženo: 4.6.2010 Autor: ccc
a ještě dodávám - tento fenomén je opravdu český, protože v této zemi je jaksi zakořeněno v myslích většiny (včetně bigamních bisexuálek), že pokud má žena kontakt s mužem, je tato žena něco víc, než žena, která se s muži v soukromí nestýká. Já mám na to zcela opačný pohled. V mých očích znamenají víc ženy, které dokáží být na mužích citově, sexuálně a ekonomicky nezávislé.
Vloženo: 4.6.2010 Autor: ccc
Problém je zcela opačný: jde o silnou lesbofobii ze stran českých bigamních bisexuálek, setkala jsem se s ní často v kavárně na lesba.cz. Bisexuální dámy, které mají nějakého toho pána stranou, se navážely a nebo poučovaly lesby.
Vloženo: 4.6.2010 Autor: leny
a ještě mi to nedá... tato netolerance je snad specifikum Čechů (v tomto případě Češek)... vyskytuji se poměřně často v zahraničí (mám španělskou přítelkyni) a musím říct, že tam opravdu nikdo z LGBT minorit neřeší to, zda jste L, G, B či T... naopak se tyto minority navzájem podporují. Proto opravdu nechápu o co zde jde. Je opravdu tak velký problém, když na portálu L2 někdo podpoří bisexuály či jiné? To že je L2 chápán jako lesbický portál snad jestě neznamená, že sem nemají přístup ostatní nebo nemají nárok o jakýkoli příspěvek či svůj názor na věc.
Vloženo: 4.6.2010 Autor: leny
to L2: není zač ;)
to ccc: mě se tak zdá, že jedině vy zde šíříte nepřátelské příspěvky...
Vloženo: 3.6.2010 Autor: ccc
Můžete se, L2 osobo, laskavě představit? O morálce většinou mluví lidé, kterým chybí a podle vašeho nepřátelského psaní Vás začínám i podezírat. Pochopitelně záleží na tom, kdo k jaké minoritě patří. Některé minority nejsou kompatibilní, to jistě sama víte. Pokud jste adeptka na novou mluvčí, tak to Elnadruhou čekají krušné chvíle. Ostatně proč odešla minulá mluvčí? Byla velmi příjemná a přátelská ....
Vloženo: 3.6.2010 Autor: L2
Byly přidány nové zahraniční odkazy a fotografie z QP Bratislava 2010.
Vloženo: 3.6.2010 Autor: L2
Děkujeme leny za příspěvek, je to přesně o tom co jste napsala. Jde především o člověka jaké má morální zásady a návyky a ne ke které minoritě patří, což je také hlavní myšlenka L2.
Vloženo: 3.6.2010 Autor: leny
to jsou kecy po dvou deci... já se teda nestačím divit, co vše se tady probírá! jsem tedy 100% lesba, ale musím se zastat jakkoli orientovaných menšin... jestliže ani lesbická minorita není schopna akceptovat a nediskriminovat ostatní menšiny, jak asi tak milé dámy hledí většinová hetero společnost na nás? podle mě je úplně jedno kdo je na koho, jde je o to, jaký člověk je. tak se prosím zamyslete a trochu té tolerance prosím!
Vloženo: 2.6.2010 Autor: ccc
většinu bisexuálek, které znám, jsou bigamní (jedna dokonce polygamní). Mají manžela (přítele), kterého by z různých iracionálních důvodů neopustily, a cpou se do života leseb. Když jsem dneska nabízela jedné vdané bisexuálce, která neustále hledá ženu, takový životní projekt, kde by ona konečně přestala hledat lesbu, ale zaměřila se také na bisexuální ženy, které mají také nějakého toho pána v záloze, odpověděla mi toto: "Já mám stejně debilní blok k ženským, které šukají chlapy, jako některé "ortodoxní" lesby. Je to tak silné, že to nejsem schopná překonat. "
Pochopitelně jsou tu i monogamní bisexuálky, které se rekrutují z řad bývalých vdaných paniček a které mohutně využívají finanční a ekonomické zázemí lesby.
Vloženo: 2.6.2010 Autor: L2
Nechápeme, na jakém základě jste dospěla k bigamní bisexualitě. Pravděpodobně máte špatné osobní zkušenosti s bisexualní ženou, nebo jste si Vy, nebo (případná bisexuálka) jen špatně vysvětlila pojem bisexualita. Nevidíme důvod, proč by si měly bisexuálky vybírat, pokud žijí spořádaný život s jedním/jednou partnerkou.
Vloženo: 2.6.2010 Autor: ccc
kdyby si bisexuálky alespoň vybraly jen jedno pohlaví, se kterým budou. Ale ony si nejenže nevyberou jedno pohlaví, ale ještě k tomu preferují monogamně zaměřené jedince (lesby, ht muže). Zcela seriózně si myslím, že bigamní bisexuální orientace by měla být postavena mimo zákon, protože negativně ovlivňuje život lidí - jak soukromý, tak i pracovní.
Vloženo: 2.6.2010 Autor: ccc
co je to proboha zdvojená láska? Jako bigamie? To tedy potěš. To je pak doživotní problém.
Vloženo: 2.6.2010 Autor: L2
Nevidíme důvod, proč by někdo měl zakládat další sdružení a štěpit naši minoritu. Snažíme se tu o vytváření kvalitní komunity a eLnadruhou je otevřené všem a to tak i zůstane. L2 má mnoho významů, jako například zdvojená láska. Pokud se chcete stýkat pouze s lesbama, tak prosím, můžete využít Rozdílné Rytmy, které jsou určeny pouze pro ženy.
Vloženo: 2.6.2010 Autor: ccc
totéž platí pro bisexuálky. Nevznikl náhodou název Elnadruhou z L x L? Což je symbolem lesbického páru. Nevidím zde nikde bi x bi. Založte si bi nadruhou - ostatně bi nadruhou už existuje. Je to kavárna na lesba.cz. Tam je středoškolsky vzdělaných bisexuálek spousta. Nebo snad máte strach, že ve vztahu dvou žen musí být minimálně jedna lesba, jinak ten vztah nebude fungovat? S tím souhlasím, jde jen o to, která lesba bude chtít riskovat svůj život s bisexuálkou.
Vloženo: 1.6.2010 Autor: udivená čtenářka diskuze
Děvčata pokud se Vám na eLnadruhou nelíbí, že je otevřená tolika skupinám žen, můžete si přeci utvořit svojí čistě lesbickou skupinu.
Vloženo: 1.6.2010 Autor: ccc
no homosexuální ženy mají vskutku hodně dětí - jsou jimi přímo zahlcené.
Vloženo: 1.6.2010 Autor: Já :o)
Dnes je den dětí :O) tak nezapomeňte na naše miláčky :O))
Vloženo: 30.5.2010 Autor: ...
velmi oceňuji, že se pánové nám čistě homosexuálním ženám již do života necpou!!! a plně pochopili, že jsme orientované pouze na ženy. Totéž potřebují nyní pochopit i jiné sexuální minority. Elnadruhou, přes všechny oficiální definice chápu jako hnutí převážně homosexuálních žen a všechny ty „bfmpsvz“ - další minority mě osobně lezou na nervy.
JSEM PRO VYMAZÁNÍ ZASTARALÉ FRÁZE „NEJEN LESBICKÝ/É“. Nechť je Elnadruhou pouze lesbické a to i formálně.
Dále zde prohlašuji, že jsem spokojená, že z politického života odchází Svoboda a Liška, to jsou lidé a strany, které mi ve vládě hodně vadili, stejně tak jako Langer.
Vloženo: 29.5.2010 Autor: Jiřka
...jejichž životy mě nezajímají! No to se máte čím chlubit!! Odcházím jsem holka a stímto názorem nesouhlasím a raději půjdu o dům dál. J.
Vloženo: 29.5.2010 Autor: ...
Nevidím žádný důvod mixovat do Elnadruhou kdejaké sexuální menšiny. Nevím, proč už dávno Elnadruhou nevystupuje pouze ve jménu homosexuálních žen. Připadá mi divné až ustrašené pořád předsouvat před akce Elnadruhou „nejen lesbický“. Patří to historii, dobám, kdy se homosexuálky bály vystupovat samy za sebe, ale věřím, že ta doba je ta tam.
Omlouvám se zde jiným skupinám obyvatel (bi, ts a g), jejichž životy mě nezajímají.